Mollydräkten

Jag har varit motståndare av mollydräkten för jag ha trott att den tar bort all spstisitet  och det vill jag inte eftersom jag lever på min spastisitet, men det är många som har rekommenderat den, så nu äntligen har jag get mig och ska ge den en chans jag var hos kilopraktorn ( som är utbildad på dräkten) i onsdags för en konsultation och tro att jag blev ännu mer sold på den. Dena dräkten ska göra så spända muskler ska slappna av och slappa muskler ska spänna sig så det ska bli lite mer balans så spastisitet ska minska men spastisiteten kommer inte att försvinna som tur är😄 när vi hade pratat färdigt så skulle vi gå hem och nu e det så här att det är trappor för att komma ut och in så jag såg min schans att fråga om han kunde lyfta mig och min assistent tog rullstolen det e ju inte varje dag man blir bärd upp för tapper och det var inte dumt😜😂 så nu ska jag dit om 2 veckor och prova dräkten så häng med och se hur detta kommer att sluta kram på er 
Bilder kommer nog komma om jag känner mig rätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0