Extra insatt koll

Idag var jag på sjukhuset för att kolla tårna en extra gång för vänster tån har det bränt i  och det klarar jag inte av, men eftersom det gick över för några dagarsen så tänkte jag om lite och istället för att kolla upp det onda så gick vi igenom operationen som jag ska göra för att ta ut stift och skruv, när sköterskan tog bort plåstren så såg vi en av stiften hade gått ut ca 2cm utan för stor tån, så när läkaren kommer in och fick se den så vill han känna på själva stiftet om det sat löst, men det sa jag nej till det är rätt mycket kvar av stiftet som sitter kvar i tån. Vi fick även förklaring varför det satt 2 stift där inne och det var bara för att en liten del av benet gick sönder vid operationen och då var han tvungen att stadga upp det på det sättet, 
Sen gick vi över till vänster tån och han sa att man kunde ta ner tån med ett stift som vi tar ut efter några veckor, och det skulle de göra med lokalbedövning och sen plocka ut den med en riktig borr,det har jag varit med om en gång och det får räcka. Och man kan ju aldrig vara 100 på att det blir bra
Andra alternativet var att ta och amputera tån men det vågade han inte säga riktigt för han viste inte hur jag skulle reagera men det komiska i det hela var att jag och mamma hade skojat om det😄 jag hade sagt till henne att kan vi inte ta bort den så vi slipper detta, så han sa tänk på saken och ring mig innan den 15april och säg vad du har kommit fram till,

Vad som jag tycker är bra med att amputera den är att jag har större  chans att bli proffs i kälkhockey hahaha, om ni inte förstår vad jag menar med detta så får ni höra av er så förklarar jag😃

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0