Tiden läker alla sår!!!!

Vi ringde till vårdcentralen idag för att få mer plast film så vill kan lägga om ärret som vätskar sig och när vi förklarade det för henne i telefon sa hon att hon tyckte att de skulle kolla på det. Vi var lite tveksamma eftersom vi visste att de inte kunde göra någonting, men vi gick ändå med på efter samtalet kollade vi tån och det syntes inget på förbandet.

När vi kom in hos sjuksköterskan så tog jag av mig strumpan och då hade det blött pytte lite sen när jag tog bort allt så var det gulfärjat oxå men sköterskan sa att så länge det inte blir varmt och rött så får det komma vätska och blod ur hållen. Men jag får inte ha något som skaver emot så som en dum vänsterfot som gnager både när jag kör och stakar mig så nu blir det några överkropps övningar som inte fötterna spänner sig i eller klättrar kärleksfullt på varandra 😊 alltså blir det att trampa på tramp maskinen och göra benböj.
För nu gäller det att det för läka riktigt inifrån så jag kan börja springa Racerunning till september.

Håll alla tummar ni har och tår att det läker sig innifrån


Puss o kram på er som läser detta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0