Karlix:)

Nu har jag varit i Kalix och föreläst, det var en mycket spännande resa men oerhört rolig. Jag började min resa 02:50 på morgonen och då tog jag taxi till Landvetter, och jag måste säga att det är väldigt smidigt att åka med flyg nu för tiden de har stenkoll på än, men till själva föreläsningen nu. Vi kom till Kalix folkhögskola runt 12:30 och vi skulle föreläsa kl 13:00 så det var väldigt bra tajmat. Jag var jätte trött efter ca 12h resa så jag tänkte hur ska detta gå men det visade sig att det går väldigt mycket bättre när man är trött. Jag fick med mig publiken väldigt bra:) men mitt under föreläsning så sattes bandit rock appen på sig så den började spela musik och jag fick inte tyst på den så min assistent fick komma upp på scenen och ta den och gå ut med den. Jag var så övertrött så jag började skratta ett sådant skratt som man inte kan stoppa men som tur var så skrattade publiken och tyckte det var jätte roligt. Men till sist kunde jag samla mig och fortsätta och slutföra föreläsningen. Jag fick bara positiv respons efter åt:)

Tack Kalix folkhögskola hoppas vi ses igen snart


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack. Marika, jag satt i publiken o du skötte dej suberb!!

Svar: Tack så mycket det var riktigt roligt att få träffa er:)
Marika Vaihinger

2013-06-02 @ 23:35:25
URL: http://kaosochkarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0