Jag är trött på benet nu

Jag är så trött på benet var hos läkaren idag men gav inget resultat ingen infektion i benet men ändå har jag ont och typ en mjuk kula i vaden och en spänd hamstring så nu hoppas jag att ultraljudet jag ska göra visar något resultat, för detta tar ner hela mig man får ju ont över allt i kroppen och sen vågar jag inte träna fall det skulle vara något. Och en tjej som jag tränar ca 10-14 pass i veckan och börjar jag bli trött på att inte få gå till mitt andra hem:(

God natt så hörs vi


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbit

Svar: Ja det är lite jobbigt har fortfarande ont tyvärr, jag får passa på att tacka för att du har läst min blogg och att du kommenterade den😄😄
Marika Vaihinger

2014-03-31 @ 11:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0