Malmö talngjakten

I tisdags så åkte jag till Malmö för att va med på den sista staden som gjorde talangjakten det var mycket kul eftersom lördagen innan hade vi talangjakten i Skövde, då stod jag på andra sidan och med det menar jag att då var jag med och hjälpte till som arrangör. Men nu åkte jag ner för att testa på lite andra kälkar i ishockeyn, när jag provade ishockeyn så kom sydnytt och ville intervjua mig och filma mig när jag åkte, det kunde de väl få det är ju bara kul. men sen frågade de mig om jag ville hjälpa till i registreringen och jag sa ja det kan jag väl, men när jag kom dit var det så mycket folk så jag kom inte fram men jag fick även förfrågan från team Frösunda om jag vill hjälpa till och dela ut tygkassar med information så det gjorde jag istället. Sen gled jag bara runt och hade kul:).

Men det är så roligt med mig för jag kan inte låta bli att hjälpa till:)

Ha de gott så hörs vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0