Körkort

När jag kom hem från praktiken så kollade jag posten, jag hade fått ett kuvert, först trodde jag att det var en räkning men sen vissade det sig att det var ett brev från mobilitetcentret. För ni som inte vet vad mobilitetcentret är för något så är det där man testar om man är lämplig för att ta körkort, man får testa sin förmåga i simulatorer och sen får man prova ut vilken anpassning som man skulle eventuellt behöva till sin bil.
Jag har ju varit på mobilitetcentret en gång tidingare men då hade de inte den simulatorn som man kan testa för att se hur man reagerar i höga hastigheter, det var en av anledningarna varför jag inte fick svar på om jag kunde ta körkort eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0