Kälken

Här kommer något som jag inte har berättat förut jag ska börja kälkishockey till hösten, och en kälke är ju rätt dyr så jag har ansökt pengar till den.... långt bak i huvudent vill jag minas att jag har berättat att jag har ansök om kälken i ett tidigare inlägg men men man kan inte komma ihåg allt så jag berättar det en gång till.
Min plan är ju att jag ska köra kälkhockey till hösten:
så ska min kälke se ut unngefär:)
Mina planer är att jag första tiden ska träna själv med min tränare, Eftersom jag aldrig har kört en kälke på riktigt. Så jag tänkte att jag skulle träna på allmänna tider i ishallarna så får vi se vad som händer sen, men innan jag får reda på om jag får pengar så hinner sesongen börja,
Det var lite vad jag ska göra i höst:)
Om ni undrar något så är det bara att bara komenter

Kommentarer
Postat av: Lars-Göran Wadén

Hoppas du får ihop pengarna och kan köpa en egen kälke.

2012-07-03 @ 23:27:13
URL: http://livetrullarvidare.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det hoppas jag med men även om jag inte får pengarna så ska jag ha den på något sätt även om det skulle va att panta burkar:):)

2012-07-04 @ 22:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0