Premiär:):)

Det var jätte kul att köra ishockey och det gick bättre än för väntat. jag filmade en hel del men jag kan tyvärr inte lägga ut eftersom det inte finns en sådan funktion på dena bloggen, jag körde 1h 30min och jag vurpa bara 3 ggr vilket jag tyckte var väldigt bra för att vara på riktigt första gången, visst det gick lite knagligt men stund tals fick jag upp farten riktigt bra:) och jag måste berömma min vänsterhand han sköte sig riktigt bra så nu vet jag att det går så nu är det bara att kämpa på och ligga i med träningen så ska det här oxå gå vägen. Jag längtar så tills jag får min egen kälken, då hoppas jag att jag kan sitta bättre i den och få fram den riktiga styrkan som jag har i kroppen:)
 
Ha det gött så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0