Ny bodyguard

Idag har jag fått en ny bodyguard då tror ni naturligtvis att jag har fått en tjej men där har ni fel nu har jag äntererligen hittat en kille och det funkar perfekt han var jättebra och han hjälpte mig att mig mag maskinen på gymet som jag jämt har problem med men nu har jag nog hittat tekninken. Jag hoppas verkligen han tyckte om mig med. Han var precis min typ av bodyguar "så ni inte tror något annat här " han gillar och prata precis som jag och det roligaste av allt han hade gått medie programmet på måg så vi kunde prata gamla lärare som vi båda hade haft. Han skulle egentligen gå bredvid idag men han fick hoppa in och jobba direkt och det var nog bra det annars hade vi nog inte lärt känna varandra så bara, så nu hoppas jag att jag får ihop ett bra team igen som kan hålla ett bra tag framöver. Jag måste bara berätta hur jävla nervös jag var innan han kom. Imorses så var jag inte nåt nervös eftersom jag visste då att jag skulle ha en gammal bodyguard med mig men sen vid 15:00 då jag slog på dator och såg att min ordinarie inte kunde komma då blev jag fruktansvärt närvös för då hade jag ingen att luta mig tillbaka på, men som tur var gick de ju bra änd, så nu kommer han på torsdag och sen ska han gå bredvid på söndag igen så han får lära sig att hjälpa mig upp i benpressen. För det är lite teknik man behöver för att få upp mig i den utan att skada honom. Det ska bli spännade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0