Lyckad föreläsning

I går morse åkte jag till mullsjös folkhögskola  och jag var jätte närvös i bilen men när jag kom in där så släppte allt det kändes som att jag hade kommit hem eftersom jag har varit där massa gånger förut. först fick jag vara med på morgon samlingen och sen gick vi upp till det klassrum vi skulle tillbringa förmiddagen i, jag berättade min föreläsning först i en timma och sen tog vi en ficka pause så då satte jag mig med några ifrån klassen och pratde lite sen var det bara att köra igen och då skulle jag prata lite om själva lägret och vad man gjorde där och hur de skulle bete sig mot deltagarna och sen avslutade jag med att berätta lite om VHIF. och det var en jätte hälig klass

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Låter som en öyckad föreläsning.



/Linnéa

2010-01-23 @ 10:32:11
Postat av: Emma

Det låter jättebra Marika! :D Heja dig!

Kram E

2010-01-23 @ 15:01:34
Postat av: Lars-Göran Wadén

Det finns en mängd bloggar i den bloggdjungel som jag just nu skriver om, en av dem är din.

2010-01-24 @ 21:55:14
URL: http://livetrullarvidare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0