Igår gick det inget bra på gymet

Det var ingen bra dag igår först slog jag i huvudet i en maskin som kalas bodyessen och det gjode ont sen när jag  var 5cm ifrån en maskin som jag tänkte göra så tog en annan den mitt framför ögonen på mig så jag blev jätte snopen och då fick jag välja en annan och på den så slog min bodygard i sitt huvud, efter jag var färdig med den maskinen tankte jag att nu ska jag ta den jag skulle göra från första början och då var de 2 gammla gubbar som hade den så jag tänkte att då villar jag lite. Efter en stund så såg de färdiga ut och de bara stod och pratade Så jag började rulla sakta framåt men tror ni inte då att han sätter sig på maskinen igen då blev jag sur men höll det inom mig och rullade tillbaka.  Bättre lycka nästa fredag kanske.

Kommentarer
Postat av: Erika

FY VAD TASKIGT AV ALLA SOM SNODDE MASKINEN!

2010-01-12 @ 13:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0