gymet

Nu har jag tränat i en vecka på gymet och de går riktigt bra jag kan nästan använda alla maskinerna och det känns skönt och man känner sig som alla andra som hoppar på och av. Det roligaste är att jag har averkat tre bodygards/assistenter på den här veckan och gjort en väldigt fin entré, det var så här att dörren till gymet stänger igen väldigt fort så jag sa till min bodygard att logga in mig så kan jag stå berädd å åka in och vihade  glömt att ta ner stödhjulen då blev det en liten vurpa in till gymet. Annar så har det gått väldigt bra jag hoppar på alla mina maskiner själv och så det blir inte jobbigt för mina bodygards.

Kommentarer
Postat av: Erika

Antar att du är på Friskis och tränar för där stängs ju dörren. Haha kul entre men hoppas att du inte skadade dig. kul att det funkar att träna!

2010-01-10 @ 22:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0