Västerskolan

Igår och i förgår var jag och några kompisar och föreläste om våra skador för årkurs 7 på Västerskolan i uddevalla.
Det var tredje året i rad som jag var där och det är alltid lika kul att komma dit och klasserna var helt underbara och mycket hjälpsamma.

Jag föreläste för 5 klasser så tillslut så viste man inte vad man hade berättat och inte men som tur är så vet ju inte publiken om vad man ska berätta så det är ganska skönt. och man får alltid lite frågor som kan leda in på andra saker som man inte hade tänkt på att man kunde berätta så det är bra. Hoppas att ni tyckte det var en bra föreläsning jag hade för er alla mina go 7:or, ni får järna komma med kretik det uppskatar jag hemskt mycket.

Kommentarer
Postat av: 7eb

Jättebra föreläsning :D Det var kul att lyssna på också :D<3

2010-02-04 @ 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0