Förlåt

Jag måste verkligen be om förlåtelse att jag inte har skrivt på ett tag men jag har haft fullt upp och har varit trött... men jag tänkte skriva ihop allt nu lite om varje sak. Först har vi köket som har blivt kanon jag tänkte länga ut före och efter bilder men det gör jag nog imorgon.

Sen har jag varit i vbg och pratat med politiker om hur vi "utsatta" skulle vilja ha det jag tryckte mycket på att taxin skulle vara lika billig som buss, och sen var det mycket tillgänglihets frågor och sen gjorde jag reklam för mina föreläsning. och det var faktisk en som nappade på min föreläsning så det är gött


slutligen ska jag söka ett jobb på Trollhättans sport Academy och då ska jag vara ledare för en grupp barn som är mellan 5-10 år hoppas jag får jobbet

och sen vill jag bara tilläga att det går jävligt bra i innebandyn några år till så vet man inte vart jag är

Snälla ni kan ni inte göra reklam för mig om mina föreläsningar jag vill verkligen ut och förläsa jag är mycket mycket billigare än alla andra föreläsare och jag vill åka över hela landet. vad jag har glömt att berätta är att jag funderar på att starta eget men då gäller det ju att ha kunder så hjälp  mig nu att sprida mig snälla


god natt

så hör vi snart igen

just det ja min mailadress är marika.vaihinger@@hotmail.com


Skriv gärna kommentarer det är alltid lika kul att läsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0