Falköping

I helgen var jag i falköping för att vara med och starta ett ungdomsråd. Men när jag åkte dit så visste jag inte vad det innebar. Först så hittade vi inte till hotellet utan vi kom till en teater och då sa vi det är här vi ska bo och leka lite, sen precis bredvid låg det ett hotell som vi skulle va på men det var bara det att först när man kom dit såg ma  bara trappor och då tänkte vi där hoppas vi inte att det är men då fanns det en hiss på sidan. När vi väl var inne så sa de vi har inte gjort iordning handikapprummet för vi vet inte hur ni vill ha det om vi ville sova i ett dubbel rum istället så vi gick och kollade på bägge och stackar min bodyguard hon sprang där imällan med våra väsker och som ni vet var vi bådde tjejer så då¨kan ni tänka er hur tunga de var sen bestämmde vi oss för dubbel rummet. Sen var det bara att bege sig till matsalen för att träffa alla andra. vid 18:30 sammlades vi i ett konferansrum där skulle vi tillbringa hela helgen och utforma ett ungdomsråd med hjälp av lite folk som föreläste för oss om just ungdomsråd och hur man lättaste väg skule ta sig in i styrelsen på VIF/SISU. Vi fick även ta fram barnasinnet i oss för vi lekte både klappleken och namnleken den dagen.just det ja dagen slutade med en turnering i disco bowling. jag måste bara berätta en till sak som var ganska rolig när dagen var slut gick jag till mitt rum och skulle ta upp min dator så sa jag till min bodyguard att sladden räcker nog inte till väggurtaget och då såg jag en som satt på motsvarande vägg som skrivbordet stod också stod det fotölj fram för, så sa jasså inte lite eroniskt så jag vände mig om så sat det stå fina väggutag precis i jämnhöjd med skrivbordet så sa jag nej det tror jag faktist inte.



VÄGGUTAG



Klappleken



Disco bowling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0