Ytterligare ett möte med frösunda

På förmiddagen i Tisdags så kom en kille från frösunda och hämntade lite papper han var tvungen att ha innan han skulle prata med kommunen för att få över mig till dem och han hämntade även tanke kartan över hur jag skulle villja ha mitt liv i framtiden och dagen efter ringde han och sa att han hade pratat med en av mina handlegare. Fast hon kunde inte säga något så han skulle rina tille n annan som var mer insatt i det här och när han väl fick tag på hennne så sa hon att det lätt jätte bra men att hon i sin tur måste prata med hennes chef men jag håller alla tummar för att de ska släppa mig till dem. Nästa steg blir ett möte om det blir något.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0