Mullsjö

Nu är det få dagar kvar till det efterlängtade Mullsjölägret jag har varit där 4gånger innan men det är alltid lika spänande och roligt, och nu kanske det är sista gången jag åker dit som deltagare för nästa år kanske jag är där som ledare eftersom jag ska vara med i VHIF som står för  Västra Götalands handikapp idrottsförbund det kulle va super kul om jag fick bli det. det har varit min dröm i hela mitt liv och äntligen kan den gå i uppfyllelse först fråga de om jag ville leda Vara lägret med det var jag inte så sugen på så då får vi hoppas på Mullsjö. Jag låvar att jag ska lägga in några bilder från lägret efter helgen.

2009-05-19

Nu har jag varit på lägret och det var jätte kul vad  jag tyckte var bra i år var att vi fick lite mer fri tid än vanligt och att vi fick prova på elektronskytter och de är för blinda. Man får ha på sig hörlurar och lysna efter ett pip och ju högre det låter destå närmare mitten är man och jag fick 47 av 50.

Kommentarer
Postat av: Asta Ivarsson

Ha det så jättekul i Mullsjö. Kram

2009-05-15 @ 16:52:38
Postat av: Anonym

Undrar hur det går med dina föreläsningar?

2009-05-16 @ 19:19:39
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: aha, men håller tummarna ::]

2009-05-16 @ 20:29:04
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Linnéa

jag ser fram emot bilderna :)

2009-05-19 @ 09:34:33
Postat av: becca

vad bra att du hade kul. du är en väldig go tjej.

2009-05-20 @ 22:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0