Spikmatta

Jag  fick prova en spikmatta igår av min assisten och det var alldeles underbart skönt man blev så avslappnad. Men min assistent sa jag får vara med fall du tycker det det gör jätte ont så jag kan ta bort den om du inte skulle klara av det, sen  sa hon du får allt ta av dig munktröjan och t-shirten annars kommer du inte att känna något, å jag som tänkte fuska men icke sa nicke det gick inte så det var bara att ta av sig men som sagt det var inte faligt alls det kändes bara skönt. Efter 10 min sa hon nu får du gå upp för man ska börja försiktigtatt vänja kroppen och kjag som tyckte det var så skönt.



Så här ser man ut efteråt!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Håller med, jag tycker också att det är jätteskönt att ligga på spikmatta. Man blir så fin efteråt också, eller inte, haha. :)

2009-08-22 @ 17:45:21
URL: http://ordutanljud.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Är det verkligen skönt alltså? Jag är skeptisk...

2009-08-25 @ 15:44:16
URL: http://betzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0