Föreläsning i Uddevalla

2008-11-14

I onsdags var jag på styrelse möte och då blev jag tillfrågad om jag ville åka och föreläsa på en skola i uddevalla ochnaturligtvis sa jag ja för det var så roligt när jag och mina kompisar gjorde det förra året, men den här gången ville de ha oss 2 dagar så det blir 27-28 Januari och mer information om tider och sånt skulle jag få senare. Det ska bli kul att få komma igång igen med föreläsningen och jag kunnde inte få en bättre start.


2009-01-28

Nu har jag varit och föreläst och det var underbart ungdomarna var kanon de var såååååååååå snälla jag har aldrig föreläst för några sådana klasser, men jag blir bara så sur på alla taxichufförer som inte hittar dit . men tillbaka till föreläsningen jag hade 2 klasser igår på eftermiddagen och 2 klasser idag på förmiddagen så jag fick gå upp kl 4:30 för att hinna och de ville ha oss tillbaka nästa år igen och jag ställer gärna upp för det är en sån trevlig skola och det är jätte kul att stå där framme och babbla.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt Marika :)

2008-11-17 @ 16:36:16
Postat av: dannie

hade varit kul att se dig någongång ! =0)

2008-11-21 @ 22:45:19
URL: http://hiddenstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0