Föreläningar i Trollhättan, Vänersborg, Uddevalla, skövde, mellerud, vara och Göteborg

2008-12-08

Igår tänkte jag att jag skulle marknadsföra mig lite så jag gick in på Trollhättanstad men jag hittade inga adresser som passade mig och min föreläsning sen gickjag till Fridaskolan och där hittade jag adresser både till Trollhättan, Vänersborg och Uddevalla så då skickade jag ett mail till alla 3 kommunerna och fick svar från Vänersborg några timmar senare. och devar intresserade att diskutera lite vidare. Så jag hörde av mig idag till dem och de var mycket trevliga. de frågade mig lite saker så skulle de diskutera och höra av sig igen. Hoppas det blir något där,de verkade ha det så trevligt där. Jag skriver om de andra hör av sig och hur det blir med Fridaskolan i Vänersborg.


nu har jag fått svar ifrån några men långt ifrån alla, jag har tagit alla trollhättans skolor och någon fritidsgård så nu e det bara vänta och se senare i veckan ska jag ta Vänersborg, Uddevalla och Lilla Edet. det känns som att jag e på gång nu hoppas jag får lite mer possetiva svar.
Vänersborgarna är de posetvaste kommunerna hitills hoppas, nu har det kommit ett mail till som är lite mer än ett bekräftelse.

2008-12-09

Det ser posetivt ut jag får ganska många vidare förfrågningar om min föreläsning så det betyder väl att de inte bara läser det och slänger det i papperskorgen utan de blir nyfikna, jag trodde inte att det skulle va så. Jag har även skickat ett mail till brunbo, habliteringen mariedal i Vänersborg och iGötebor och sen till Lilla Edets kommun.

Nu har jag fått ett svar från Vänersborg och de vill att jag ska komma dit till hösten, a det eväl inte riktigt klart än men de frågade om jag kunde ta årskurs 1-6 men saken är att de visste inte att jag tog arvode så vi får la se om de drar sig tillbaka. Hoppas inte det.

2008-12-10

Jag har skickat ut tlll politiker och assistent företag i dag också, tyvärr så tackade ett assistentföretag nej men bad mig återkomma om några år eftersom de hade förelasare redan som satt i liknande situvation som jag. och sen så tackade en skola nej för att de fick reda på att jag tog betalt, men då svarade jag att jag hade varit ikontakt med ett studieförbund som kanske kunde hjälpa mig med pengar i sådana här situvationer men dock inte fått prata med rätt person ochatt de skulle höra av sig efter årskiftet och då kunde jag i sin tur höra av mig till dem.

2008-12-12

Igår fick jag ett mail ifrån ett habliterings ställe och de ville gärna att jag skulle komma så de skulle ha mig i åtanken närde planerar sina tema dagar och idag fick jag ett mail från en gammal sjukgymnast som jag hade när jag var mycket liten, och de var också mycket intrisserade så de skulle återkomma till våren, nu hoppas vi på att inte de backar ur.


2008-12-13

Nu får jag även skriva in Skövde i min överskrift för nu har jag skickat  till skolor i Sövde också både grundskolor, gymnaseskolor och särskolor, så nu får vi se ifall de svarar nästa vecka.. spännande.

2008-12-20

Jag tror det var förra helgen jag skickade ut mitt mail till melleruds kommun oxå och där har jag fått ett posetivt så vi får se hur det ser ut efter nyår. hoppas jag får massa föreläsningar.

2008-12-22

Jag får tillbaka en massa mail en del vill ha mig och andra inte men de som vill ha mig ska höra av sig till mig i vår så det kan bli en liten inkomst förhoppningsvis. Jag har även skickat ut till Vara.



2009-02-23

Jag hade en ny assitent här i lördags och jag berättade för henne om min blogg och att jag föreläste och då tyckte hon att jag skulle komma och föreläsa på Vårviksfår där hon praktiserade och jag nappde deräkt pengar tackar man inte nej till iförsta taget. så nu fick jag ett samtal ifrån henne och de lät intresserade men hon hade inte fått något svar än. De skulle ha möte på fre.


2009-05-07

Nu äntligen har jag fått en föreläsning i Göteborg på habliteringen, hon ska ringa mig i kväll så vi får se vad hon säger än så länge verkar det posetivt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Härligt att det börjar lossna, jag visste att det skulle lösa sig på något vis!



Du kämpar på som vanligt solstråle.



Kram!

2008-12-10 @ 11:20:10
Postat av: maglate

Tycker att du är extremt modig som törs gå ut med din sjukdom och allt !

Med tanke på hur folk behandlar en nu förtiden.

Om du skulle komma hit till Vilhelmina / Västerbotten skulle jag komma och lyssna ! =)



Håller på dig !

2008-12-10 @ 23:23:34
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: maglate

Sv : Joo det är som en bit att åka !

Klart man hänger med i bloggen =)

2008-12-11 @ 16:29:45
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Maglate

Det är roligt att träna, tränar varje dag för att hålla mig i form =)

men dock så har det inte blivit så mycket skrivning om det, ska bättra mig på den fronten =)

2008-12-11 @ 22:15:44
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Maglate

Sv : Tränar varje dag för att hålla kroppen i form och så =) Men dock har det inte blivit så mycket skrivning om det, men ska bättra på mig =)

2008-12-11 @ 22:20:10
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: maglate

Sv ; Nej jag har faktsikt ingen aning om hur man kan tjäna pengar på bloggen ..

2008-12-14 @ 19:17:07
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0