Marika coachar funktionshindrade




Nu var det väldigt väldigt längesen jag gjorde ett inlägg,men nu har jag ett super duper meddelande och det är att jag coachar människor med funktionsnedsättningar på gymmet på arena Älvhögsborg min roll är att stötta och visa hur man gör olika övningar ja helt enkelt att man ska våga ta steget in i gymlivet och även att det får ta lite längre tid att hoppa över till olika maskiner, som ni vet så har jag ju själv en CP - skada som gör att det tar lite längre tid att göra vissa saker 

Kom ihåg att det är på era vilkor😃
Jag jobbar 50% på arena Älvhögsborg mån-fre (i Trollhättan )
Mina arbetstider är flexibla så det är bara att höra av sig😃

Ni kan komma i kontakt med mig genom Älvhögsborgs hemsida
Under coacher

Kram på er❤️

Hoppas vi hörs

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har hört att du gör ett bra jobb i coachningen, fortsätt så!

Svar: Hej Erika

Tack så mycket om du vill så får du gärna sprida det

Får man fråga vem Erika är 😊
Marika Vaihinger

2015-10-08 @ 16:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0