Färdig

Idag var jag på vc för att kolla upp det där onda som jag har frame på höger stortå efter stiften
När jag satt och väntade på min tur så kommer min sköterska ut ur sitt och säger nemen hej Marika och det var inte för att hon skulle kalla in mig utan det var för att jag tydligen hade gjort att av tryck hos henne, allt såg väldigt fin ut men hon var lite tveksam till varför stortån var lite röd så hon kallade in min vc läkare men han tyckte inte det såg så farligt ut men under diskussionen så nämner han att det är ju lite svart och tittade jag och mamma frågade på varandra vad menar dom har jag svart blod i mig hahaha.
Men iallafall så fick vi inte klart för oss vad det svarta va. Tillslut kom vi fram till att det såg så bra ut att jag inte behöver skydda det längre och så skulle vi stoppa fötterna i ett fotbad så så att all skit skulle tänkas bort så det gjorde vi när vi kom hem och allt svart äckligt blod försvann, eftersom jag har fått äran att få sånna där väck som en speciell hundraser har så fick jag torka med topps i dessa väck och medans jag gjorde det så hittade vi ett sådant där trevligt stygn som jag fick infektion av förra gången så då fick det åka ett trevligt skydd där iallafall morrrrr!!!!
Sen gav jag nageln lite sprit så han skulle lugna ner sig så jag skulle kunna polera bort allt blod, ne skemto sido jag tog handsprit och en topps för att ta bort allt blod som satt på den.

 jag vill bara tillägga att jag har lilltårna kvar men de ville inte va med på bilden så de sprang och gömde sig, jag vet inte om de inte hann med sminket innan bilden togs)😃😃


God natt❤️❤️❤️❤️


P.s detta var sista avsnittet för dessa fötter hoppas det inte kommer någon mer säsong kanske exta material men det får ni vänta och se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0