Små stubbar

Igår var jag och gjorde avgjutningen så mina tår ska hållas isär och det gick jätte smidigt, han var först tveksam eftersom de inte brukade göra något sådant som jag önskade mig, men han kom på att han hade silikon fast hårdare, han hämntade gängan så när han öppnade lockat så såg det ut som lera och så blandade han den med en bit lera som skulle göra så det stelnade så tryckte han in det imällan tårna men han ville ha benet rakt ner men han insåg snabbt att inte mina tår ville sammarbeta i det läget så jag fick slänga upp foten på mitt ben så fick jag krampaktigt hålla imot stortån och när han hade tryck tin gägget så sa han här ska vi nu sitta i 2h och han såg hur skräcken lös i ögonen på mig och då sa nej jag bara skojade min det ville inte stelna så fort som det brukade göra och det var på grund av att det var varmt utomhus. Men när den hade stelnat så såg det ut som svampar tyckte mamma och läkaren och jag tyckte att det såg ut som små stubbar 😃😃 och jag blev helt faschinerad det tog bar 30 min helt otroligt




Här är stubben /svampen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0