Operation tår

Ja nu e det dagen efter, igår åkte jag in på operationen 7:15 fast de sövde mig inte förren vid8 jag var livrädd, jag gillar varken masken eller nål men jag valde masken så fick de sätta nålen när jag sov jag fick ett jätte bra tips om man tycker att masken luktar äckligt så ska man blåsa ut och det funkar faktist så jag rekommenderar det,

När jag vaknade så kom läkaren och förklarade vad han hade gjort och på vänster fot så skulle han bara ta pek tån som jag kallar den och skära av en sena som gör att tån åker neråt men det rökte inte så han fick skära av en bit av benet men när han hade gjort klart det så märkte han att Treje tån böjde sig så då tog han och knipsade av den senan oxå ovanliga fall sa han att man brukar fråga patienten vad den vill men nu var det lite svårt eftersom jag sov och han ville inte vecka mig ur min skönhetssömn:) högern så skulle han rätta ut stor tån och det var lite krångligare än vad han trodde så från början skulle han bara sätta in ett stift i tån men han fick sätta in en skruv och 2 stift. Fråga mig inte hur han fick plats för jag har inte så jätte stor stor tå. Och till slut så sågade han av knölen på stortån och det är den som gör så jävla ont och inga tabletter hjälper,

Det kommer mer när jag orkar skriva 

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0