Sista besiktningen

Idag trdde jag att det blev den sista riktiga besiktningen på fötterna men ack vad jag hade fel.
Först fick jag ta bort gipset och sen åka till röntgen och där var det besvärligare för fötterna ville inte göra som personal ville, den kom ju domen skruvarna hade vandrat lite så de låg lite utanför tåbenet. Men tån såg riktigt fin ut jag tror att min läkare blev lite förvånad över att tån var så rak, men sen kom vi till vänsterfoten och den tå var lite för högt upp så han tyckte vi skulle operera och fixa det, men det ska vi ta när vi ska ta bort skruvarna och stiften på höger fot, och då ska han sätta in ett stift i vänster pektå som ska sticka ut  lite och den ska jag förmodligen ha i 6 veckor och sen ta bort den,
När jag kom hem så bränner det till i stortån och det har det gjort i varje förflyttning och det är så typiskt att det är den brännande känslan jag inte tål men alla andra smärtor går bra. Jag hoppas att ni kan få börja läsa om Racerunningen istället för operation.


Här kommer några bilder:







Kommentera gärna mina inlägg😀😀😀

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0