Den allra allra sista sövningen 😄😄

I fredags sÄ fick jag tiden till oprationen och den blev kl 13, jag frÄgade henne om jag kunde fÄ en tidigare tid men dÄ förklarade hon att jag fick den tiden för att jag skulle sova över och jag blev vÀldigt stÀlld för jag hade inte rÀknat med det denna gÄngen, men jag vet inte om min lÀkare trodde att jag ville sova över denna gÄngen oxÄ eller om han ville ha mig pÄ observation bara för jag ska addoptera(ta bort), bort min tÄ. Vi fÄr se hur det blir men det ska bli skönt att fÄ bort alla inneboende som sticker ut ur tÄn, men jag hoppas jag fÄr en skön skönhetssömn sÄ jag kan springa riktigt bra pÄ mina tÀvlingar som jag ska delta i framöver.

Hoppas ni vill följa med mig pĂ„ den resan oxĂ„đŸ˜„đŸ˜„đŸ˜„

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0