Tryckvågsbehandling

Jag har inte nämnt för er på bloggen att jag har haft problem med ett muskelfäste vid knät, jag har trott att det går över av sig själv men efter att ha haft det en tid så bestämde jag mig för att gå till en sjukgymnast. Hon ville göra en tryckvågsbehandling på mig för att ta bort smärtan och detta ska man göra en gång i veckan i 8 veckor och det gör väldigt ont när hon träffar mitt på muskelfästet. Det onda strålar ut i hela benet så det har blivit en molande värk, hon vill att jag hälst skulle vila från träningen men då fick jag panik och sa kan jag inte få träna överkroppen bar och det godkände hon, men efter 2 veckors träning och behandling så inser även jag att kroppen får vinna denna gång eftersom att bena är med i allt jag gör, men jag vill ju inte det ska bli något kroniskt utav detta. Men nu tycker jag det är jätte jobbigt att vara still, varför kan inte kroppen va som alla andras???

God natt mina läsare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0