Var en bra dag i dag

Det började inte så bra på rodden idag 6000 m på 39 min då mitt rekord är 36:32 min jag sa till min assistent att idag är jag matt i armarna , men det jag vet är att om jag e lite seg så gör jag ett jävligt bra pass( hursekta språket ) men även dena gång hade jag rätt jag tog 35kg i bänkpress väldigt lätt som jag inte har gjort förut min assistentbrukar få hjälpa till men idag så styrde han bara så jag inte hamnade för långt in, och på ryggmaskinen tog jag 27,5 men ovanliga fall har jag 22.5. Sen håller jag på att lära mig att göra shins och det är mycket svårt för man ska ju lyfta hela sin kroppstyngd och som ni vet så har jag en mycket lat vänster hand som inte gör som jag säger men även han vill vara med och lära sig shins, så det ska väl bli något av en vacker dag oxå.
 
Dagen slutade jag med lite tennis på gården, där jag oxå har utvecklats fort så nu är det snart dags att gå till den riktiga tennisbanan:):)
 
Puss o kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0