Föreläsnings turné

1 september börjar jag min turné i Stenungsund hos kapillären, där ska jag föreläsa lite om mig själv men väldigt mycket om nevrulogisk trötthet och den föreläsningen kommer bli väldigt spännande för det är första gången jag föreläser för dena målgrupp, där ska jag vara mellan 11-14.  den 6 september åker jag och min arbetskamrat Lars-Göran  till uddevalla för att föreläsa för studieförbundet ABF-fyrbodal och då kör vi ett pogram om hur man kan ha ett underbart liv fast man sitter i rullstoll och hur tillgängligheten ser ut i Sverge och detta gör vi mellan 18:00- 20:30 i folkets hus eller på bohusläns museum.
Några månader senare närmare bestämt den 23 oktober åker vi och har två föreläsningar för Borås kommun, de har en utbildning som de kör för sina anställda och denna utbildnig är på 4 gånger så vi kör alltså 1 föreläningen på förmiddagen och en på eftermiddagen
samma program gör vi i Borås fast den 14 november:)
Jag lovar er som kommer att lyssna på att ni kommer få skratta mycket. men också lite tankeställare:)
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Lars-Göran Wadén

Det ska bli riktigt skoj att samarbeta i höst.

2012-07-06 @ 20:18:51
URL: http://livetrullarvidare.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det tycker jag med:)

2012-07-07 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0