ARG

Nu är jag inte glad, kommunen ringde till mig förut och upplysste om att jag hade åkt ut på för ycket läger, ok jag ska ta det från början. Jag brukar åka på läger några gånger per år och dessa läger kräver er tid för assistenterna eftersom man soveröver, och nu säger de att det finns en lag som säger att man får utöka ett vist antal timmar, och nu har jag tydligen börjat närma mig den gränsen,och då sa hon att jag måste tänka igenom de reserna jag hellst ville göra.
Det är det jag går i taket om att man måste välja vad man vill göra, när man inte ens vet vad det är som kommer för övernatningar och att de ska se hur mycket andra i min ålder är ute. men vad jag tycker så är det individuelt hur man är ute och reser. varför ska de alltid sätta käppar i hjulen för en ajg fattar inte att man aldrig få ha lugn och ro och njuta av livet... ÄR SÅ ARG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0