Kan man reklamera?

I fredags var jag och tog bort förbandet, 
som vanligt började jag att gråta, men
Hon sa att hon skulle ta det försiktigt. 
Då lugnade jag ner mig, helt plötsligt
så kommer det in en tjej till så hon fick
Hålla fast mina ben så att de inte skulle
Sparkas, envisades med att blöta ner 
Väldigt mycket eftersom jag var rädd
att det skulle göra ont när jag fick se 
gluggen på vänster foten så blev jag 
äcklad, men när den blev tvättad och
ren så såg den inte så äcklig ut, när 
hon tvättade rent resten av foten så
märkte hon hur det hängde död hud 
Så hon tog fram saxen för att klippa
Bort det. 

Medan väster foten fick torka så 
började vi med höger foten när allt 
förband var borta så märkte vi att
stor tån var tjock och överdelen på 
Foten så hon sa att hon vill att en 
Läkare skulle kolla på det.

När han kom in så frågade han varför 
jag var så kall som svar gav jag honom
ja jag har ingen bra cirkulation när jag
sitter ner, då sa han jo men blodet 
Ska ju gå ända ner till fötterna oxå.
Jag svarade faktiskt honom inte
sen efter enstund kom nästa fråga 
kan du böja på tårna? nej inte just sa
jag då undrade han varför inte det då,
jo sa jag jag kan inte göra det på 
kommando. Jaså nehä, man undrar 
lite om han är läkare, sen efter en stund
så rörde de på sig. Men vi kom fram 
Till att vi skulle avvakta.

Ha de gött



Så här ser vänster ut höger ser lika dan ut som förut så jag tog inget nytt kort om ni e intresserade på den så hittar ni den i ett tidigare inlägg 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0