Lite allt möjligt

Ja vad har hänt sen sista jag har varit lite dålig på att skriva inlägg.
Jga har tänkt att åka till moblitetcentret och kolla upp ännu en gång om jag kan ta körkort, men först måste jag vänta på en reniss från habiliterningen till mobilitetcentret inann jag gör något mer, sen har jag fått för mig att jag ska lira kälkhckey och då måste jag annsöka om pengar till en kälke, eftersom jag behöver en som är anpassad till mig och dessutom måste jag träna jätte mkt om jag ska kunna köra framåt med den. man behöver jätte mycket armstyrka och allra hälst ska jag ju va lika stark i bägge armerna och det är jag ju inte. Men nu är det ju så här att jag vill detta så mycket att jag kommer att klara av det för när jag värkligen vill så kan jag:-) jag vill deta jätte mycket så håll tummarna för mig att jag får pengar till kälken.
Ha det så bra så länge alla mina läsare och ni vet ju att det är bara att höra av sig om ni vill ha en föreläsning [email protected] är min mailadress. jag är billig  i arvode:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0