Jobb och varit hos läkaren

Idag har jag varit på jobbet, och de jag sysslade med idag var att kolla över så att beloppena som stod på daton stämde med de som stod på pappret.

efter jag hade slutad åkte jag till läkaren och fick ett nytt läkarintyg till aktivitetersättning och bostadstillägg. det gick väldigt smärtfritt, så nu är det bara att fylla i alla komplicerade frågor och skicka in det och vänta på svar.

Sen har jag bestämt mig för att höra av mig till min läkare som opererade mina fötter, för nu orkar jag inte ha ont längre när någon ska ta på mig mina skor eller hjälpa mig att förlytta mig och även när jag ska göra något själv. Men jag är lite skraj över att det ska bli en till opration till vilket jag inte vill. Nu ska jag leta upp numret och se vad han säger.

Ni får ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag <3


kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0