Har gjort ett dyk i plurret idag

Idag har jag tränat i badet och det var såååååå skönt, just nu håller jag på med att lära mig att slappna av för när jag ska simma på magen så spänner jag mig för jag tycker det är obehaglit att ligga på magen i vattnet eftersom jag inte har någon kontoll i det lägget, så till stöd har jag mina armpuffar. men när det gäler ryggsimm så har jag taggit bort puffarna för där har jag lite mer kontroll men visst får jag mina spänningsanfall men det är bara för jag glömmer att andas hihihi så min assistenters favorit ord är andas :) men det går bättre och bättre med både aningen och simmningen.

Ha det gött min läsare <3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej på dig Marika!



Jag vill bara tacka dig för en underbar föreläsning, som du hade hos oss idag.

Du fick mig att lyssna med iver hela tiden och det var så man önska att det inte tog slut.



DIn glädje smitade av sig i hela rummet.

Fortsätt med din kämparglöd, den kommer föra dig långt. Och tack för att du finns och vill föra din kunskap vidare. Det är guld värt!



Ha det så jätte bra och tack från oss alla på allmän kursen.



Ta hand om dig!

Kram

2011-02-22 @ 19:12:50
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Charlotte

Hej igen!

Tänkte fråga om jag får länka till din blogg, då jag tycker att du har ett bra budskap med din blogg. Men det är bara om det är ok för dig!

Kram

2011-02-22 @ 19:15:13
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0