Föreläsning i Vänersborg

2009-06-16

Jag fick ett samtal nu på kvällen som var från vänersborg och när jag svarade så kännde jag inte igen rösten direkt men ganska snart så kopplade jag att det var en person från brunbo som jag har varit på när jag var liten. Men nu ska jag ialla fall komma till saken och den var att hon vill att jag skulle komma och föreläsa för dem på solgården som de hade hyrt i 3 dagar tror jag och det var vecka 33 så de skull höra av sig när det närmade sig, så jag hoppas verkligen att det blir något och det tror jag.

2009-06-27

Nu har de maijlat mig och de godkännde mitt arvode och de ville att jag skulle komma den 10 augusti så nu ejag mycket glad.

Kommentarer
Postat av: Lars-Göran

Grattis till föreläsningen i Vänersborg och lycka till! Jag sitter just nu och planerar min höst. Just nu har jag närmare 20 inbokade uppdrag runt om i Sverige. Mellan den 7-11 oktober är jag exempelvis i Göteborg. Den 4 november föreläser jag i Uddevalla... osv... osv...

2009-07-07 @ 00:22:08
URL: http://twitter.com/LGWaden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0