Varning!!!!!! posta aldrig brev på fallens dagar

Jag tänker absolut inte posta något mer brev på fallens dagar, de har ställt upp massa saker så man knappt kommer fram. Jag fick åka över halv stn för att kommaq till en liten brevlåda, som tur var stod en av mina grannar utanför  så hon kunde följa mig och se så jag kom fram på de första gatorna sen sa jag att jag klarade mig men när jag kom fram lite längre ner på gatan så var det totalt omöjligt att komman fram så jag fick åka tillbaka och ta en omväg men jag fick ialla fall postat mitt brev det är huvudsaken
och när jag ändå kom så långt så kikade jag lite på stånden också, de hade faktisk jätte fina silver ringar men jag vet inte om jag ska köpa något  jag har ju trots allt tre dagar att fundera.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vad irriterande! Du får skicka in till kommunen, eller vilka det nu är som bestämmer exakt vart allt får stå under dessa dagar, och klaga!

Ha en trevlig helg, hade gärna åkt hem och gått på fallens..

Kram Erika

2009-07-17 @ 14:39:17
Postat av: Malin

Kul att träffa dig på Fallens dagar, var ju ett tag sedan...Vilken fin blogg du har, roligt att kunna följa dig här!!



Ha det så bra!! Kram Malin=)

2009-07-19 @ 19:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0