Sumering av fallen 2009

Ja då var fallens över för denna gången och jag tyckte det var lyckat inget krångel med assistenter eller något de lyde mig för en gång skull( hihi) och jag träffade massa människor både såna som man inte kännde och kännde hoppas det blir lika roligt nästa år. Föressten det är inte så falligt/jobbigt att bo i smeten  som alla har förvarnat mig om men det kanske var bara för jag var ute och festade hella natten som alla andra bråkstackar.

Jag tänkte att jag kunde lägga ut en bild på hur jag såg ut:




Första  dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Första Dagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

beklagar att att bilden e lite dålig


Dags 2 klädsel får ni se senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0