Förlåt alla mina läsare

Förlåt alla mina läsare för att jag inte har skrivit på länge, men jag har inte så mycket att skriva om mitt liv längre det händer liksom nadda här. så kan ni inte hjälpa mig på traven genom att berätta om vad ni vill veta om mig. Föressten
jag vet en sak jag kan berätta lite om. Och de e att jag kommer börja att gyma på måndag och sen försöka komma ut på en föreläsningstune som slutligen sen kan leda till att jag kan starta eget föetag, hoppas bara min kopis kan hjälpa mig efter alla julhelger också får jag väl gå en starta eget kurs. Något borde jag göra med mitt liv. Så jag kan börja skriva på bloggen igen.


GOTT NYTT ÅR på alla mina underbara läsare

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Lycka till med dina planer!



& Gott nytt år på dig med :)



Kram

2009-12-30 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0