Vilken underbar dag det var igår

Jga hade avbokat alla "jävla" assistenter och bara tog det lunggt det var så underbart och få gå upp när mna vill och inte behöva passa några tider, så nu passade jag på att ta det lungt och ligga och dra mig isängen länge praktiskt taget hela dagen också läste jag en underbar bra bok Anders Olsson det handlar om honom och hans liv som rullstolsburen och lite innan den tiden. Han är precis som jag vill träna hela tiden fast denna sommarn har det inte varit så med mig eftersom att fötterna har krånglat onödigt mycket tycker jag men nu ska jga komma tillbaka till mitt vanliga jag igen tänkte jag ialla fall om inget mer dycker upp med fötterna.

Men som sagt det var en otroligt bra bok så jag läste 252 sidor på en dag vill säga hella boken och det är inte likt mig eftersom jag läser lite sakta så då brukar jag  tycka att det e jobbit efter ett tag mne jag rekomenerar starkt den boken + att ni får veta lite vvilken person jag e ni som inte känner mig redan naturligt vis stämmer inte allt men det mästa och det var roligt för jag känner några av folken de skriverw om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0