24-timmars


Man får ta en tupplur i mällan varven.

24-timmars är en tävling som är varje år. I Vänersborg. Tävlingen går till så här att man är 4 lag som tävlar om att köra så många varv man bara orkar på 24 timmar. Och flest var vinner. Det låter korkat men det är skit roligt. Men själva grejen är ju att man får umgås och ha roligt, men det är ju såklart surt att förlora men det har vi bara gjort 2 ggr på alla år de har hållit på.


Vi brukar ligga under till kl 5 på morgonen för då har de som är snabbast i laget kört som idioter för att ta i kapp det som vi har förlorat under dagen. Man kan välja om man vill åka hem och sova eller sova där bland all musik, men för min del så stannar jag kvar. Och förra året så sov jag inte en sekund men det bästa av allt var att jag slapp ha assistent med mig för en kompis och hans familj tog hand om mig och det var såååååååååå skönt. För det värsta jag vet är när jag har med mig en assistent på en sak och jag vet att de bara kommer att få sitta där rakt upp och ner, jag känner då att jag måste aktivera henne och prata med henne. Och dessutom måste hon sova BLÄÄÄÄ!!! det vill definitivt inte jag. Och man känner sig så fri och vuxen på något sätt. Jag bara älskar 24-timmars. Och en sak till som är roligt är när vi börjar lägga upp taktik och vi toppar laget.


Kommentarer
Postat av: Mikkan

Hej gumman!



Jag hoppas du är okej och att allt har gått bra. Jag tänker på dig!



Många kramar!

2008-09-18 @ 20:05:44
URL: http://swefin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0